image 13315
image 88

FEESTELIJKE KERK VIERT VERRIJZENISZONDAG.

image 17730

Het is al een hele tijd geleden dat wij in onze St.-Pieterskerk de ochtend-eucharistieviering konden vieren. De voorbije jaren moesten wij die ontberen, omdat wij de paaswake hielden. Wij vonden het enerzijds jammer dat deze druk-bijgewoonde en verzorgde viering moest wegvallen. De paaswake had met de jaren een authentieke liturgische invulling gekregen in de eigentijdse gebedsruimte die de St.-Pieterskerk is. Maar tot onze grote verrassing was er op paasmorgen een goede opkomst en bijval. Dat heeft ook het koor en de hele liturgische groep mogen ervaren. Waarlijk, iedereen was elk op zijn manier vervuld van het echte paasgevoel van vreugde. Teksten, liederen, homilie, versiering, receptie… St.-Pieter op z’n best.

St.-Pieter startpagina

Laatste wijzigingen: 10/04/15 @ 12:30 CET | 9 msec